مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 09:262019-12-21سياسي

فارس من| رییس انقلابی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد تثبیت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، عوض کردن رییس دانشگاه پیام نور مرکز مشهد به جرم انقلابی بودن از جمله دغدغه هایی بود که چندی پیش توسط دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد در سامانه فارس من به ثبت رسیده بود و این سوژه در خرداد ماه سال جاری توسط خبرنگار فارس مورد پیگیری قرار گرفت و اعتراض دانشجویان منتشر شد.

در ادامه برای تکمیل پیگیری این دغدغه و اطلاع از وضعیت کنونی جایگاه ریاست این دانشگاه، با مسؤول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور مشهد گفت وگویی انجام دادیم.

حجت الاسلام محمد کاظم جباریان در گفت وگو با فارس، با اشاره به آنچه چند ماه پیش در جریان برکناری رییس دانشگاه پیام نور مرکز مشهد اتفاق افتاد، بیان کرد: ضیایی مدتی سرپرست دانشگاه بود که برخی اساتید دانشگاه که شناخته شده هم هستند قصد داشتند وی را برکنار کنند ولی ایشان جایگاهی مردمی داشتند و به گونه ای شد که از تهران برایش حکم صادر شد.

وی در رابطه با تثبیت حکم ریاست ثریا ضیایی در دانشگاه پیام نور مرکز مشهد مطرح کرد: در گذشته اینطور بود که رییس استان حکم را صادر می کرد ولی برای ضیایی از رییس کل دانشگاه پیام نور حکم صادر شد.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور مشهد در ادامه یادآور شد: مسؤولان و مدیران باید توجه داشته باشند که مهم ترین پایگاهی که می توانند داشته باشند، پایگاه دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| رییس انقلابی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد تثبیت شد

فارس من| رییس انقلابی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد تثبیت شد